Fredag 1 Mars

 
 
Glada och busiga tjejer på gliiid.... Nikki och kompisen Ellie (som just nu är på varmare breddgrader)
Bilden har en vecka på nacken men passade bra som härlig fredagsfeeling :)
 
Åhh det är fantastiskt härligt att lägga de allra bittraste vintermånaderna bakom sig, eller hur?!
Jag avslutar arbetsveckan med ett kvällspass men planerar att vara hemma lagom till Gladiatorerna. Måste kolla in hur det går för Lofsan ( en favorit inom träningsbloggarna)
 
Helgen kommer att gå i ett...
Imorgon upp i ottan för att stå i serveringen på slalomtävling. Hela dagen kommer det att langas korvar, toasts och kaffe...
Hem och snabbt svira om för en riktig rock-afton. En privat fest i den gamla postbyggnaden där en återförening av det gamla bandet Blowball ska spela. Medlemmar är inga mindre än Mattias och Tomas från Takida och Jens som är sångare i Corroded !
Ska bli riktigt skoj :)
 
Söndag fortsatt slalomtävling och jag ska försöka hinna en sväng för att hejja på Filippa. Vid 16-tiden sätter jag mej dock på tåget och drar till Stockholm för några dagars kursande.
 
Ha en fin fredag //PIllan
 


söta!

Så söt bild! Låter som en bra fredag då! Här är jag nöjd för att magsjukan nästan är borta. Kul att du gillade stolen, den är klar nu :) kram

Vilka gullisar :)

Låter som en härlig helg!

Vilken härlig vinter bild. Hoppas du får en bra trip till Stockholm. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se