GLAD PÅSK

 
 
Sköna semestern är här och skärtorsdag innebär att vi just startat påskhelgen!
Påskliljorna lyser fint som solen och vi håller tummarna att det "gula klotet" ska skina så mycket som bara är möjligt kommande dagar!!
 
Idag packar vi det sista och reser till min mormor. Där samlas hela min släkt på min mammas sida och det blir en salig blandning av mostrar, kusiner, tremänningar, svågrar, syskon.... ja U name it :)
 
Såklart jätteroligt att få umgås med släkten och tillsammans har vi många barn som säkert kommer att ha riktigt härliga dagar med bus och lek, skattjakter, pulkaåkning och fiske!
 
 
 
 
Det som inte alls fungerar där uppe är datorer... men jag tänker att ni precis som jag hellre ägnar de kommande dagarna åt äggmålning, äta lax och sill, dricka påskmust och "tjuva" några godisar ur barnens ägg än att hänga vid datorn!!?
 
Så därför vill jag nu önska er en riktigt härlig helg så dyker jag upp med nya inlägg i början av nästa vecka då vi är på plats i Vemdalen och täckningen är fungerande igen!
 
Ha d så jättebra
 
//Kram PIllan


jättefint! Glad påsk! :)

Ha det så jätte bra. Kram Anette

Låter som en härlig påskhelg, njut o ha det bäst. Kramisar Tina

Hoppas du haft en härlig påskhelg!!

PS. Skulle jätte gärna ta del av ditt kesobröd.

Kram

Härligt det lät, hoppas du hade en riktigt härlig påsk!! Helt rätt, ibland är det skönt att vara frånkopplad :-)

Stor kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se