Har det gött...

 
 
Hotell-frulle både i morse och i morgon bitti, mmm lovely!
 
Jag har det så skönt på min lilla Stockholms-tripp!
Självklart är huvudsyftet utbildning inom jobbet men vi har hunnit med lite shopping nu på eftermiddagen
En fantastisk Ceasar-sallad och nu ska jag hoppa in i duschen, krypa ner i sängen och zappa i lugn och ro...
 
Det är vardags-lyx så här på måndagkvällen :)
 
//PIllan


Åh vad härligt! Älskar Scandics frukostbuffé!

Ja det hade varit roligt om vi sprungit på varandra! :)Hoppas utbildningen (och shoppingen) är bra!

Kramar

Åh så gott med hotellfrukost! :)

Fin bild.Ha en fin tisdag.

Åh vad gott det ser ut :)Fin blogg du har

Fint att lyxa till det även om det är måndag. Kram Anette

Hotellfrukost ett av det bästa som finns. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se