Ny blus på trött PIllan

 
Sötaste blusen från Saint Tropez åkte på igår när jag skulle på lite galej. Shoppad på Boozt med finfin rabatt
 
 
Ser lite trött ut .... och det var jag oxå! Men en riktigt trevlig kväll blev det ändå :)
 
Vilken dag det blev igår!
Startade upp med att vara i serveringen redan vid halv åtta på morgonen. Sedan satte jag inte ner rumpan på hela dagen... Först vid 19- tiden när jag kom till Kamilla för en utsökt middag fick jag slå ner min trötta kropp.
 
Det var 240 startande i slalomtävlingen så ni må tro att vi hade att göra hela lååånga dagen. Jag fick smita hem vid 17.30 så jag skulle hinna byta om men då hade prisutdelningen precis startat!
Filippa gjorde bra ifrån sig och hamnade på fjärde plats men jag hann inte se något av hennes åk.
 
Idag tävlar hon i storslalom och planen var att åka och titta på åtminstonde ett åk men jag hoppar det för jag har en del att fixa innan tåget til Stockholm går. Dessutom reser A bort i morgon så det ska fixas med Nikkis packning också...
 
Filippa startar sitt sportlov och hänger på en kompis till Sundsvall direkt efterr tävlingarna idag.
 
Ha det så bra //PIllan


Snygging!!!

Ha en fortsatt fin söndag!

Kram N

Vilken snygg blus!

Snygga du! Blusen var ljuvlig.

Kram!

Jätte söt blus. Att du ser trött ut? Nä, det tycker jag inte. Kram Anette

Åh så snygg blus!! :)

Som vanligt är du supersnygg! Du gör blusen - inte tvärtom!

Ursnygg blus på en fräsch o fin bloggerska. Ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se