Så efterlängtad!

 
Ja idag känner jag verkligen Thank God it´s friday....!! Så skönt det ska bli att göra helg vid 14-tiden idag :)
 
Vi har inga direkta planer utan tänker ta helgen som den kommer.
A är bortrest och kommer åter först på söndag så tjejligan Rules ... hi hi
 
Eventuellt ska vi iväg på en liten uppvaktning senare idag av en vän som bara flyger och far över världen, så jag aldrig hinner dit med paketen innan hon satt sig på nästa plan !!
 
Imorgon hoppas hoppas jag att solen skiner för då ska vi allt vara ute mest hela dagen och fylla på energi och D-vitaminlagren, det behövs :)
 
 
 
Nu önskar vi er en riktigt fiin fredag, pussar kommer här ;)
 
//PIllan
 
 
 


Så söta ni är:)ha en härlig helg,kram

Önskar dig detsamma. Kram Anette

Ha en fin helg, sötisar :-)

KRAM

Härligt att ta helgen som den kommer! Ha en härlig sådan!! :-) Kramar

Mysigt med en tjejhelg o bara ta allt som det kommer. Så fina ni är. Ha en härlig helg. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se