Två timmar...

 
 
Jag och Nikki njuter av solen, underbara vårvinter! Lillan stökar på med "matlagning" men däremellan var det mycker, -Mamma kom o titta! Så jag studsade upp och ner från denna stol flera gånger... Till slut åkte lite godismutor fram ;)
 
 
Här har ni ingen mindre än våran nya Kommunchef!!
Fina Sara har gjort kometkarriär och har precis i dagarna valts till chef i våran kommun detta trots ( får man väl ändå säga..) att hon är tjej och dessutom flera år under 40!! Det kallar jag Girlpower! Glad att jag fått lära känna denna toppenpingla ;)
 
Ja vi fick två timmar i strålande solsken igår.
Hängde på vännen Carolas altan med finfin utsikt över sjön/isen där många tog chansen att aktivera sig med skidåkning, prommenader och skoter. Men vi satt skönt där vi satt.... Hi hi...
 
Det var dessutom riktigt varmt mot husväggen. Härligt att sitta där med en kopp kaffe och känna dessa efterlängtade solstrålar träffa kinderna, om jag längtat!
 
Men efter precis två timmar var det någon som "drog ner rullgardinen" ?! Ett jämntjockt lager med moln dök plötsligt upp och vi drog oss in för att spisa lunchen.
Jag hade tagit med en bulgursallad med lax och bacon som uppskattades, trevligt.
 
Idag tar jag Nikki på kälken och prommenerar ute på sjön och hoppas solklart att solen kan hälsa på en stund idag med...
 
//PIllan
 
 
 
 


Ja hon är inte så tokigt min syster :-) Vilken fin blogg du har..
/Elin

Så mysigt nu haft det. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se