Återställer ordningen

 
 
Åter till god och nyttig mat!
 
Ibland är det gott att bara frossa i flottig mat, godis och dryck.... MEN min kropp är bara förtjust just för stunden, sedan känner jag direkt att detta var ingen hit :/
Och det är väl egentligen bra att kroppen vet vad som är nyttigt och bra för den! Helgen bjöd på alldeles för mycket av den onyttiga varan så nu känns det skönt att återgå till sunda alternativ igen ;)
 
Kvällen ägnas självklart också åt aerobics, så good feeling -bring it on!!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se