Dejt med mina bästa

 
 
Tjohooo om några timmar sätter jag mej på tåget tillsammans med Kamilla för att åka till Gävle. Vi ska träffa Linda, Sandra och Anna som kommer upp från Stockholm!!
Några av mina allra bästa vänner
Vi ska umgås och vara tillsammans bara vi hela helgen :) Mysa, äta, shoppa, sjunga med till Eurovision, sippa vin i solen?, skvallra och bara rå om varandra!!
 
Trevlig Fredag
 
//PIllan


Ha en grymt härlig helg med tjejgänget. Är ju bara så kul att göra det mesta med de bästa. Kramisar Tina

Ha det så kul!!

Underbart med sådan helger ibland :)
Ha riktigt mysigt.
Kram Pia





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se