För en god sak

 
 
Jippi nytränad och lycklig i denna stund!
 
Min vän Johanna hade ikväll ordnat ett träningspass mot Cancer. Hennes mamma gick bort i våras i denna vidriga sjukdom och därför ville hon starta en insamling till forskningen. Och vad passade bättre än att träna och samtidigt samla in pengar, toppenidé helt enkelt!
 
Det var ett stort gäng av blandade åldrar och träningserfarenhet som samlades och Johanna körde ett cirkelpass utomhus i kvällssolen med oss. Jättehärligt förutom de små gynnarna myggorna som älskade våra svettiga kroppar....
Nåväl efter passet drog jag och Filippa ett varav i joggingtempo runt elljusspåret så nu känner vi oss båda nöjda!
 
Ha en fin afton //PIllan


Vilken bra tanke. Nog för att det känns bra att träna, men att dessutom göra det för en bra sak måste ju kännas ännu bättre!

Tänk om en annan kunde vara så snygg efter ett träningspass + löpning.... :)

Kramar

Tack för ikväll! Och du, nu kan du kommentera, det var några konstiga inställningar som ställde till det :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se