Idag ska det fyllas på...

 
 
Det här är faktiskt innehållet i ett av mammas paket då hon fyllde år, Kappahls "Hampton Republic" har mycket fint som passade henne perfekt!
 
Idag ska jag på en shoppingtur har jag tänkt. Alltså hur mycket kan en liten Nikki växa på ett par månader??! Galet men nästan alla byxor är för korta och tröjorna börjar likna mina gamla "magtröjor" från svunna tider!
 
Herregud här behövs en rejäl påfyllning av det mesta, från underkläder till basic vardagsplagg, lite fest och några vår/sommarskor.
Jag tar med stora plånboken ( hmmm...) och gör Sundsvall idag :)
 
//PIllan


Ja, jisses vad dom små växer!! Hoppas att du hittade mycket fint - till dig själv också :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se