Lazy me....

 
 
 
 
Usch ni ska bara veta hur många gånger jag övervägt med mig själv senaste timmarna om jag ska bege mej ut på en löprunda i det fantastiska vädret....!
Efter att jag blev kvar länge hos mina föräldrar där Nikki ska sova över inatt (hon var väldigt mammig) så fortsatte tanken på vägen hem men växlade efter ett tag över till att jag skulle köra ett pass framför dvd:n..... Men ändå slutade allt med lite dåligt samvete och boken i knät och tankar som typ -Jo men visst killar det lite i halsen! eller -Fy vad trött jag känner mej...!
 
Hmmm latmasken gick inte att besegra denna kväll och jag får helt enkelt acceptera detta nu :/ Men det gör det inte lättare då jag ser alla mina instruktörkollegors statusuppdateringar från Workout Åre, där tränas det minsann!!!
 
Upp med tuppen ska jag i morgon så jag tror jag lägger mej tidigt så kanske jag istället i alla fall kan masa mej upp en halvtimma tidigare och göra lite armhävningar innan duschen ;)
 
Boken kan jag by the way rekommendera! Har läst alla Emma Hambergs romaner och de får mej att skratta högt, här snackar vi feelgood de luxe!!
 
Sov gott  //PIllan


Varför får vi dåligt samvete när vi vill ta det lugnt egentligen? Det är ju också viktigt. Jag har också läst Emmas alla böcker dock inte den nyaste.......det får bli till sommaren tror jag nog. Ha en fin söndag. Kram Anetee

Ja, ibland måste man låta latmasken få vinna :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se