Ledig dag

 
 
 
 
Nikki i morse bland alla söta gullvivor!
 
Hade förberett mej på regn men vaknade av solsken, very najs då vi är lediga jag och Nikki idag :)
En hel del har vi hunnit varit ute men vi har även gjort nytta inomhus. Tvättstugan har fått en rejäl städning och nu kör jag maskin efter maskin för det är perfekt torkväder ute, blåst och solsken .
 
Snälla mamma var här och tog itu med Filippas garderob, jisses vad mycket kläder hon har.... Massor som åkte vidare till bättre behövande!
 
Ooops nu ser jag att Nikki slocknat här bredvid mej på soffan..... Liten tröttis så vi tar resten av dagen i ett slow tempo, fick förresten nya tidningar med posten så jag sätter mej en stund på altanen :)
 
//PIllan


Lät som en härlig dag! Så fin Nikki är!! Och det syns vem som är mamma ;-)

Kram!

Det var jag som skrev ovan ;-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se