MammaDotterMys

 
 
 
Fick hämta Filippa direkt efter skolan igår, inte alla dagar det händer precis ;) Vi åkte hem och lagade middagen tillsammans bara hon och jag, satt ner pratade och mysde...
Åh sådana tillfällen sparar jag i mitt ♥
Åkte iväg och tränade en stund och sedan kollade vi på film, mamman tyckte den var jättebra och spännande, dottern somnade :)
Filmen som jag kan rekommendera alla mammor då... Bedragaren med Rickard Gere
 
Middagen bestod av sallad, vi tog allt gott vi kunde hitta! Bladspenat, sockerärtor, paprika, oliver, tomater, röd lök, fetaost, cashewnötter och vitlöksfrästa kräftor som "gör" hela rätten!!
 
//PIllan


Ser riktigt gott ut!
Och jaaaaa...det där är bästa stunderna man får som mamma. Att bara vara med dem! Myyyysigt!
Kram!
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Salladen ser ju otroligt smarrig ut! :D

Å vad mysigt och gott ser det ut. Ha det gott. Kram Anette

OMG! Salladen såg supergod ut!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se