Middagsklubb hos oss

 
 
Igår kväll var det vår tur att bjuda in Middagsklubben på vårmiddag! Vi är fyra par som träffas fyra gånger per år och äter gott tillsammans. Detta sker sommar, höst, vinter och vår.
 
Vi brukar försöka bjuda på sådant som hör årstiden till men igår frångick jag detta....
Det blev Itaienskt tema rakt igenom.
Till förrätt massor med plock, bresaolasallad, ruccolapaj, bruchetta, crostini och charkuterier.
Huvudrätten bestod av mozarellasallad och cannellonirullar och efterrätten pannacotta
 
Jag lägger in recept lite längre fram för nu ska jag fånga några soltimmar innan det är dags för arbete igen!
 
//PIllan


Vilken mysig Valborg o ilalienska delikatesser som är min stora favorit. Älskar allt som har med Italien att göra, skulle faktiskt kunna flytta dit på äldre dagar. Ha en fortsatt härlig helg. Kramisar Tina

Mums för italienskt....gott i gott gott. Kram Anette

Vad trevligt och gott det såg ut, underbar bild!! Blir verkligen inspirerad. Recept ser vi fram emot :-)

Stor kram

Vilken rolig idé! Låter både trevligt och gott:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se