Min helg

 
 
 
 
 
 
Måndag igen och regnet öser ner.... ordningen återställd typ.... 
Jag har haft en jättetrevlig helg med mina vänner, många fler skrattrynkor går nu att räkna i ansiktet!
Resan startade med ett tågstopp, bussresa och missad bordsbokning på restaurangen....men allt löser sig och så även detta :)
 
Lördagen ägnade vi mest åt shopping men vädret i Gävle var väl typ sämst i hela Sverige... men det sprack upp vid 15-tiden så vi kunde njuta några timmar i solen!
Med Eurovision och skumpa avslutade vi kvällen, eller ja vi tog en sen sväng på stan också men det är en annan historia ;)
 
Tack tjejer för en härlig helg!
 
//PIllan
 
 
 
 
 


Låter som en toppenhelg!!

Hoppas solen skiner på er imorgon! Kramar

Ser ut som ni haft en helt underbar helg ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se