När det ska gå undan

 
 
 
Vissa dagar är bara sådana "crazy-dagar" då alla i familjen flänger fram och tillbaka , det är skjutsning mellan dagis, skola, jobbet, tillbaka hem för lite mat och sedan till träningar, matcher, kompisar osv...
 
Sist det var så där jäktigt var det dessutom väldigt varmt ute så matlagning känns bara som en börda mitt i all stress....  Passande nog klickade min hjärna fram nåt som jag åt ofta då jag var yngre och nästan glömt bort !
Pitabröd med fyllning
Jag gjorde en röra med tonfisk och en med skinka och sedan fram med lite grönsaker, som majs, gurka, paprika osv. Ja som ni ser har jag bara slängt fram konserveburkarna ;) hurry hurry
 
Men tjejerna tyckte det var gott och det blir ju nästan lite "taco-stuk" över detta då man får plocka i bröden och välja själv!
 
//PIllan
 


Smart! Sådan mat älskar jag!! Detta ska jag komma ihåg, körde också mycket pita förut men glömt lite så.
Hoppas du får en kanondag och helg!

KRAM

Det här är något som mina killar tokgillar o när tiden inte riktigt räcker till är det perfekt mat att duka fram. Njut av helgen vännen. Kramisar Tina

Åh så smart,jag körde korv m bröd igår o det var då ingen hit.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se