Redan fredag

 
 
Jamen jag är alldeles snurrig och dagvill när det är "röda dagar" mitt i veckan....
Igår hade jag måndag hela dan och så plötsligt händer det....från måndag till fredag över en natt!! Precis som man ibland önskar att alla veckor ska vara :)
 
Kung Bore bestämde sig för att göra comeback inatt då termometern visade - 7 grader, What!!? Nä nu får det allt vara bra med kyla... Men hey solen skiner och om några timmar får jag äntligen ett par dagars välbehövlig ledighet.
Tyvärr har jag två sjuklingar hemma, A har hög feber och "glaskropp" och Nikki hade tydligen fått upp hela frukostflaskar över honom .... så ja ni kan gissa hur mycket fredagsmys det blir hos oss ikväll...!
 
//PIllan


Å nej vad tråkigt med sjuka lagom till helgen!
Hoppas dom kryar på sig snabbt!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se