Sigges kalas

 
O maj gad, kokosbollarna på toppen var helt magiskt goda! Gjorda på dadlar och cashewnötter (tror jag), mums
 
 
Födelsedagskillen själv och Nikki hade matchande outfits dagen till ära ;)
 
 
 
Tårtan var ju bara så söt och alla ljusen blåstes såklart ut!
 
Har landat hemma efter en dag på jobbet och direkt iväg på 3-årskalas! Som tur var fixade Filippa till Nikki så hon kom direkt då jag slutade jobba. Mätt i magen av alla godsaker slocknade Nikki nu på soffan.... Inte helt optimalt klockan 17.00 :/
Men snart blir det kyckling med pestogrädde här så då får hon minsann vakna.
 
Kvällen ska vigas åt min överkropp i gymmet!
 
//PIllan


S mycket gott och vilken cool tårta. Ha det gott. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se