Sommar, sommar, sommar....

 
Fantastiskt väder har även denna dag bjudit oss på!
 
En höjpunkt under sommarens lediga dagar är att slappa i solen och lyssna på Sommarpratarna! Bara melodin får mig att "gå i spinn"  ;)
Idag släpptes ju årets pratare och det var flera namn som jag ska försöka lyssna på. Carolina Gynning, Elin Kling, Helena af Sandeberg och även Jan Eliasson, Henrik Lundqvist och Lars Lagerbäck (som kommer från "byn").  Brukar ni lyssna?
 
Å no nu ringde det från jobbet .... Jag kom hem för drygt en timma sedan och nu måste jag rycka in igen!!!
 
See Ya  //PIllan
 


Ja jag gillar sommarpratarna. Perkekt att ha dem i lurarna när man är ute o prommar :)
Hoppas det gick bra på jobbet trots allt..
/ Malin

det var längesen jag lyssnade på detta program. Jag tycker att det är sällan som man finner någon som fängslar

Åh vilken otroligt härlig bild! ♥

En sån härlig sommar bild :-)
Sommarpratarna förhöjer sommaren :-)

Vilken fin bild. Är det din utsikt? Får du rycka in så ofta? Hoppas du har en bra kväll i alla fall. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se