ÄNTLIGEN!!!

Italienskt var lite av temat igår och Villa Puccini passade perfekt både till förrätten, en tomatsoppa med sting och varmrätten som var fyllda cannellonis!
 
Annars var det julstämning hemma hos värdinnan Carina som till och med hade tänt adventsgranen till vår "ära" !
Årets glögg smakade vi på som fördrink tillsammans med några goda ostar!
 
Mys å hög nivå :) och efterrätten... pepparkakscheesecake med apelsinzest, yummie!!
 
Ja mitt äntligen i överskriften har jag väntat på i typ sex år..... jag gick nämligen och Vann första pris igår kväll på Vinklubben!!
 
Ikväll åker vi iväg på årets första julbord tillsammans med ett annat glatt gäng. Åhh jag ser verkligen fram emot lxar och sillar, första bordet bukar smaka sååå gott!
 
//Kram PIllan
 
 
 


Wohoo, vilken lycka :-) Grattis!

Kram N

Grattis till vinsten o jag läängtar till årets första julbord. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se