Back to work

 
Lill-lördag och vi säger puss till våra läsare gamla som nya, för det har senaste månaden dykt upp ett nytt gäng kan vi se på statistiken, Jättekul ♥
 
 
Efter en riktig låånghelg är det dags för mig och mini att kliva tillbaka till våra "jobb" igen. Ganska skönt om ni frågar mej... Jo jag blir lite lätt uttråkad av att bara vanka hemma i alla fall när jag inte har nåt på gång liksom!
Men självklart är det skönt att bara vara ibland ;)
 
Konstig oskarp bild men ni ser vem det är va..?! Gillar verkligen ponchos, så sköna att slänga på sig och de funkar till jeans, tights eller lite "finare" byxor. Snyggt med stövlar och tajt nertill enligt mej :)
 
Ikväll ska jag på föräldramöte i Filippas klass. Alltid med en liten nervositet att det är stökigt.... Men ikväll ska vi träffa deras nya mentor som jag redan vet är en toppentjej, så det känns bra!!
Det blir därför ingen träning men jag har kört på riktigt bra de senaste veckorna och har ett bra flyt så jag känner mej nöjd och tar ett pass i morgon bitti.
Det funkar nämligen hur bra som helst att ta med Nikki nu! Toppen under mornarna då det inte är så mycket folk i lokalen. Vet att jag även "banade in" Filippa i tidig ålder så jag kunde ta med henne när ingen barnvakt fanns!
 
//PIllan
 
 


Snygg poncho o de är sååå sköna som du säger.perfekt att kunna ta med sig barnen om det behövs,vårat gym har inte den möjligheten:( barnförbud nämligen.kram

Perfekta höstplagget ja, jättefint!
Hoppas mötet går bra! Men det tvivlar jag inte på:)

Svar: Har också tänkt den tanken. SÅ mycket piggare nu än förra och förraveckan. Men samtidigt är det lite negativt eftersom jag då kände mig så redo, ville bara ha ut homom liksom haha, fast lite energi är ju aldrig fel det heller;)

Kram

Hej! Får man fråga vart du köpt den fina ponchon? Superfin!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se