Dubbelhelg

God morgon med en kopp kaffe, lite Mama-läsning och röda rosor, det är fredag!
 
Ja jag är van att Nikki gal vid 5-snåret och så även denna morgon...
Men jag har ett lite kortare jobbpass idag och sedan styr vi kosan mot fjällen! Det är Lodge & Lya-mässa på Vemdalskalet och det brukar vara riktigt mysigt.
Många utställare inom inredning, möbler, husbygge och såklart godsaker till försäljning. Brukar bunkra upp med surdegsbröd i olika former och fylla frysen med, mums.
 
I år är det dessutom en av mina vänner Maria som övertagit chefs-skapet över destination Vemdalen och hon lovar att mässan är bättre än någonsin med mer aktiviteter även för barnen.
Bra jobbat, det ska bli jättekul att se!
 
Lilla morgonpigga skruttunge ;)
 
Vi ska även försöka hinna med att besöka lite av min släkt som bor där uppe. Har inte träffat minsta lilla tillskottet Vidar ännu och att snusa på bebis tackar inte jag nej till!
På söndag är jag inbokad på spa för en skön ansiktsbehandling Storhogna. Riktigt längtar efter en höst med en riktigt dålig eftersatt?! hud!!
 
Ha en riktigt härlig dubbelhelg och börja med att njuta fredagsmys
 
Kram //PIllan
 
 
 


Vilken härlig helg du har framför dig. Ansiktsbehandling, gud så skönt, bara njuuut o ha det bäst vännen. Kramisar Tina

Låter som en härlig Alla helgona helg :-)

/N

Vilken toppenhelg du verkar ha!!

Kram Nina

Härlig helg och vilken söt liten tös :)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se