En strålande dag med FräsGräs

Underbart när det ljusnar och man inser att det kommer att bli en solig men kall dag...
 
Rimfrost som täcker marken och solen som sakta tinar de små kristallerna
 
Solsken i blick och en härlig dag!
 
God morgon tisdag
Vet inte ännu om dagen blir som på bilderna men jag hoppas!
Underbart de få timmar man nu får skåda ljuset och solen, det behövs. Känner verkligen att jag får en liten energikick!
Nu blir det annars bara mörkare och mörkare och snart åker man till jobbet i mörker och när man lämnar för dagen så gör solen detsamma....
 
Men överskriften alltså, så roligt uttryck! Hörde det av en på jobbet att en pojke sagt till son mamma - Titta det är Fräsgräs ute idag, och syftade såklart på rimfrosten. Vilken bra beskrivning för det fräser ju verkligen när man går i sådant gräs!! :)
 
Hoppas solen lyser på er idag //PIllan
 
 
 


mysbilder :)

fin jacka=)

Vilken dröm det skulle vara att gå ut och ta sådana där bilder med kameran… ser väldigt friskt och vackert ut:)
Trevlig helg,
kram

snygging! så härliga bilder! Hoppas solen stannar kvar under nästa vecka också så man slipper de varma jackorna. kram

Fina bilder!:D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se