God morgon Måndag!

Laddar för en ny vecka, bananpannkakor, med kokoskesella, vindruvor och persimon
 
Uppstigning och med en lite nervös känsla i magen....
Vi ska införa ett nytt system på jobbet och det är jag och min kollega Katarina som ska utbilda samtliga i detta! Nog för att det bara är ens kollegor men ändå, lite nervöst är det allt :/
Konstigt det där för när jag har aerobics är jag typ aldrig nervös äen fast det står en hel drös med människor framför mig. Men jag tror att det är en kombination av att 1. jag känner mej helt säker på vad jag gör och 2. jag rör mej hela tiden så även om jag skulle vara nervös så syns det inte...? ;)
 
Dags att ta tag i dagen, Ses!
 
//PIllan
 
 


Ser gott ut! Hoppas det gick bra idag på jobbet!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se