Nu vet jag!

Hej hopp glad att äntligen ha ett svar....!
 
Minns ni för kanske en månad sedan att jag berättade om att jag plötsligt fått flera finnar/bölder i ansiktet?! Eller jag förstod egentligen att det inte var finnar för de gjorde inte alls ont. Fick flera tips från er bla att det kunde vara Rosacea.
Men så för nån helg sedan då jag var på ansiktsbehandling så fick jag redan på vad det är!
Bindvävsknutor
 
Det är ingenting som jag gjort, typ skött huden dåligt, ätit nåt olämpligt, nej detta är genetiskt och inget man kan påverka själv....
De har minskat en aning men vill man få bort dem helt så är det nån form av laserbehandling som gäller. Det går på bara ett par minuter och sedan syns inte ett spår av bölden! Hudvårdsterapeuten berättade att det var rätt så dyrt men det kan det nog vara värt!
Har inte hunnit kollat upp vart närmsta "klinik" finns men ska göra det så småningom och rådgöra med dem!
 
Skönt att få ett svar men även om jag vet att det inte är något jag gjort eller kan påverka så besväras jag såklart av dem ändå...
 
Ha en fin onsdag //PIllan
 


Så skönt att veta vad det är, tråkigt dock att det besvärar dig!
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se