Pysselkväll med julstämning!

Massor med godsaker stod framdukade, allt för att hålla oss på glatt humör... ;)
 
För det gällde att ha tungan rätt i munnen när det ska bindas kransar! Inte det lättaste... men roligt :)
 
Mellan varven fick vi fylla på med glögg
 
Satt bredvid proffset Petra, lätt att få prestationsångest när hon slängde ihop en maffig krans på en grisblink liksom!
 
Sa jag julstämning....
 
Jippi det är fredag, igen!! Ikväll vankas det vinklubb, igen!! Vi ligger verkligen i nu :)
Ska bli så mysigt att umgås med tjejerna ännu en kväll och några som inte var med förra helgen dyker upp ikväll så vi kan ta igen lite ;)
 
Nu under förmiddagen ska i alla fall jag och Nikki dejta upp med Katarina och Ellie i gymmet. Tjejerna får springa av sig och mammorna får svettas tillsammans, toppen!
 
Gårdagen gick verkligen i julens tecken.
Först lussebullsbak med Nikki och på kvällen kransbindning hos Annika på Ånge Blommor. Så himla trevligt ordnat med massor med gott att äta och att fritt botanisera bland granris, enris och andra outtalbara barrväxter... plus allt lull-lullpynt som man fick plocka fritt ibland!
Tack för en jättemysig kväll!
 
Ha det gott //PIllan
 
 
 
 
 


Ser så mysigt ut!
Trevlig fredagskväll!
Kram!

Åh vad juliga bilder. Det ser jättemysigt ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se