Startskottet

 
Äntligen måndag i veckan som avslutas med första advent, startskottet för julen!
I mitten av denna veckan ska jag börja plocka fram jullådorna och botanisera. Jag glömmer från år till år vad jag egentligen har i dessa... som en liten julafton varje år!
Ändå vill jag varje år ha något nytt. Nytt till granen, nytt till fönstren, nytt till soffan, ja ni fattar :)
 
Mina lussebullar har i alla fall fått lite extra allt, fyllning av både mandelmassa och kanel och en topping med pärlsocker och pistagenötter, yummie! Och nej det finns inget nyttighets-tänk alls över dessa... men å andra sidan är det bara jul en gång om året ;)
 
Ha en skön start //PIllan
 


mysigaste tiden börjar nu. Vad goda dina bullar ser ut:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se