Titta, Tomten!

Lilla skruttan i röd tomteluva och klänning från mormor. De åkte på förra helgen då det var riktigt soligt och snöigt utomhus!
 
 
 
Vi brukar aldrig göra några speciella foto-julkort och inte i år heller även om dessa hade passat ypperligt!
Knäppte ett helt gäng och gillar särskilt den nedre i motljus då man ser "röken" ur munnen... Skulle dock behövt en reflexskärm men men är man en novis amatör så är man ;)
 
Idag är det fredag och även Mina stjärnor och stakar ska få komma till liv och lysa upp våran kväll! Många har redan tänt upp men jag brukar alltid vänta till fredagkväll innan första advent. Åh det är bara så mysigt det här första förväntansfulla....!
Jag jobbar kort-dag så efter storhandlingen hämtar jag mini och så gör vi helg ;)
Även A kommer hem ikväll efter några dagar med bla julbord i huvudstaden. Filippa däremot reser bort för en helg i backen... Det är så hennes flesta helger framöver ser ut!
 
Skulle vara smaskigt med typ hemgjorda köttbullar och rödbetssallad i kväll men tror vi sparar det till söndag så ikväll får det bli lite mer "fredagsmys-betonat"... Tacopaj, det var länge sedan!
 
//PIllan
 
 


Jättefina bilder!

Jättefina bilder! Jag tycker det är jätteroligt när vänner skickar personliga julkort, men tyvärr gör jag det aldrig själv. Jag köper fina kort och skickar, för julkort är roligt att få.

Så fina kort! Som du säger hade varit perfekta julkort! Önskar dig en härlig kväll! kram

Så söt liten tomtenissa :)
Önskar dig en trevlig helg.
Kram Pia





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se