Totalt däckad.....

 
Sorry, sorry, sorry!!!
Här har det varit knäpptyst och det beror på mitt huvud....
Vaknade i onsdags med huvudvärk men gick till jobbet och genomförde utbildningen. Hem och slängde ihop käk till familjen och sedan i säng vid 17-tiden. Sov fram till torsdag morgon, upp med tuppen och iväg till jobbet. Väl där fortsätter nån jä... att hugga in knivar i pannan och nacken på mej... Hem vid 13-tiden och direkt i säng!! Tog mej inte upp på hela eftermiddagen/kvällen utan klev upp i morse och nu är det helt plötsligt fredag??!
 
Hemma är det rörigt och stökigt då jag inte kunnat "röjt" på flera dagara och även detta fick mitt huvud att värka lite extra... Dessutom skulle jag i onsdags titta över min "party-garderob" och eventuellt tvätta det som behövdes. Igår var det tänkt att jag skulle packa och ha en liten spa-fixamejsjälv-kväll, men så bidde det alltså inte :/
I eftermiddag ska nämligen vinklubben iväg på lite skoj med hotellboende, middag och skakarumpan.... Tyvärr kommer jag inte att hinna med tåget som de andra åker med utan får helt enkelt ansluta ett par timmar senare! Just nu känns det som jag kommer att somna så fort jag når hotellrummet MEN jag hoppas att dagen är snäll mot mej så även jag kommer i stämning!!
 
 
Jag vill önska er en riktigt trevlig fredag
//Kram PIllan
 


Usch ja ibland är allt bara blä....hoppas du mår bättre. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se