Arla morgonstund...

 
Mitt nya livselixir på morgonen, ekologiskt vaniljte
 
God morgon alla
Jag och mini är uppe tidigt som vanligt. Men i morse fik hon ligga och spela lite på min  mobil så jag "vann" en halvtimma längre i sköna sängvärmen ;)
Tittade som vanligt på termometern och plus 13 grader??!! Helt otroligt, snacka om att man måste vara beredd med alla sorters kläder just nu. För ett par dagar sedan var jag nästan beredd på att plocka fram vinteroverallen men idag är vi tillbaka till stövlar och galon... Inte mej emot!
 
Jag och en vän ska träna en sväng under förmiddagen. Har förberett ett ganska utmanande pass så det ska bli kul att se vad hon tycker om det :)
Själv har jag aj aj aj ont i rumpan efter två dagars test av en riktigt bra utfallsövning! Härligt varje gång man hittar nåt som funkar riktigt bra.
 
Nu upp i duschen med Nikki
 
//PIllan
 
 


Mysigt med en lugn o skön morgon. Här är det ett riktigt busväder, regnar från alla håll o kanter, så det blir allt en innedag. Kramisar Tina

Visst är det härligt med afrikavärmen;) tänkte faktiskt ta fram vinterjackan innan jag kolla graderna:) kram

Då får du visa mig dom övningarna nån dag :-)

Och jag som älskar vanilj! Måste prova det teet...
Hoppas träningen gick bra, och så himla god din lunch såg ut häromdagen... mums!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se