Back on Track!

 
Min kropp och knopp jublar lite smått efter att fått flöde på endorfinerna igen!!
Igår körde jag igång med ett styrkepass på cirka 50 minuter. Inte alls supertungt utan lite kännapåpass, så inte hjärtat rusar osv... Men det gick utmärkt!
Inga förkylningssymtom idag heller så på´t igen med styrka 40 minuter och sedan ett svettigt Body-Step pass ;)
Wiiieee I´m Alive
 
Dessutom i lite nytt på både fötter och bringa. Brukar passa på då jag ser nån annons hos Sportamore, de har verkligen galet bra erbjudanden titt som tätt!!
Mina inomhus-skor hade verkligen gjort sitt så dessa Nike fick det bli denna gången. Gillar Nike för de är relativt smala i foten (jag har väldigt tunn fot)
Tröjan är slapp och skön under uppvärmningen och även den var till special-pris ;)
 
Nu ska jag ta itu med megastrykberget....
 
//PIllan
 
 


Snygging där!

Låter härligt med träning :) tack för dina bra tips!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se