Fredagshälsning!

Hej från sängkanten...
Skulle önska en ny säng, gärna med klädd gavel och inreda med lite lyxig hotellfeeling... Men inte just nu, finns viktigare saker som går före typ tvättstugan! Trist men sant...
Glasögon på nästippen, klarar inte linser i förkylningstider men även dessa gamla bågar skulle jag vilja byta mot något nytt och fräscht! Ja både sängen och glasögonen uppfyller sin funktion och duger men visst är det roligt med nytt?!
 
Puss på er säger vi idag ♥
 
Jippi fredag och stundande ledig helg!
Jobbar fram till 13 sedan ska jag äntligen "kliva av"....
Känns som jag inte gjort annat än jobbat senaste tiden! Det blir ofta den känslan då man jobbat hela helgen plus veckan på det.
Har inga speciella planer förutom att fortsätta att kurera mej, tycker mej vara en aning piggare. Men det riktigt kryper i kroppen då jag varit stilla så många dagar på raken.... Men tidigast söndag kväll har jag tänkt att träna om allt känns OK då!
Har verkligen bara preppat kroppen med massvis med frukt, grönsaker, lax och kryddor de senaste dagarna, plus massvis med vatten och te med honung i mängder!
Tror det hjälper med bra mat (vill gärna tro det iaf) Men ikväll kan det tänkas att det slinker ner nåt onyttigt, typ chips eller nåt ;)
 
Ha en superhärlig fredag//PIllan
 
 


ja det är mkt man vill ha:)även om det gamla är funktionellt.Fina är ni i alla fall o även jag kör på brillor nu när förkylningen slagit till,det är liksom skönare:)kram

Puss till Er också ;-)
Och hoppas du kryar på dig...

Hoppas ni får en fin helg!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se