Gul måndag

Fredagens helg-rosor står fortfarande fina och dessutom gick ju en slant till Rosa bandet!
 
Mango, banander, mandariner, passionsfrukt i en härlig fruktsallad. Som oftast toppad med nötter och kokos!
 
Vaknade i natt och kände att det var som sandpapper i halsen, strävt och ont så det knappt gick att svälja....
Buhuu vill inte bli förkyld!! Men det är ju sådana tider och jag kan faktiskt inte ens minnas när jag var förkyld senast ?!
Nikki går också runt med en rinnande näsa./
Så vi har förberett en c-vitaminbomb till efterrätt idag :) Fruktsallad är ju bara så gott och fräscht och man känner sig genast lite piggare!
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 


Krya på dig! Kan rekomendera att koka vatten som du dricker med skivad eler riven ingefära och en klyfta citron supernyttigt! Bra med c-vitaminer!

Svar: Ja det är toppen! Brukar dricka det och gärna med en skvätt honung också men nu har jag ingen ingefära hemma... måste köpa pronto! TACK
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se