Idag gäller det....

 
Jo då hon har ett brett register av miner... vet inte riktigt om detta kan vara till nytta idag....!
 
Fotografering på dagis är det som står härnäst på dagens agenda. Som ni förstår av ovan bilder så kan detta gå typ precis hur som helst.....
De tidigare åren har Nikki sett väldigt sammanbiten ut och inte dragit på smilbanden direkt.
Fotografen höll på att vända ut och in på sig själv men "damen" var inte imponerad.... Nä sådan är hon, har hon bestämt sig för att inte le då blir det så!
Jag försökte säga att i år ska du väl flina lite i alla fall men fick då svaret -Fröken säger att vi får vara glada men inte skratta! Ehhh okej...
 
Ja ja det är roligt att ha kvar som minne i vilket skick fotona de än må vara ;)
 
//PIllan
 
 
 


Haha hoppas det blir en härllig min på fotografiet :) lycka till





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se