Ikväll är det bara du & jag...

Min trogna vän och jag har en kväll på tu man hand... Men hon bryr sig inte så mycket om mej just nu så jag passar på att kika in här istället ;)
 
Lite mysigt är det att vara solokvist och få hela soffan för sig själv, zappa mellan vilka kanaler jag vill, tända ljus och dricka en kopp te! Lite pics här hemma ikväll
 
Ja som vanligt är A på resande fot och eftersom jag börjar jobba redan 06 i morgon så sover tjejerna hos mina föräldrar.
Jag är hemkommen från en timma i gymmet. Inte så mycket folk där så jag kunde köra på i ett utan direkt uppehåll. Effektiv är min melodi :)
Nu ska jag bara uträtta lite ärenden på datorn och sedan blir det soffläge
 
Ha en fin kväll  //PIllan
 
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se