Jag ser ljuset...

Titta  rena fönster igen :)
 
happy jag blev idag när jag kom hem från jobbet!
Har väntat i flera veckor och idag....kom fönsterputsaren :)
Halleluja vad blanka och rena fönster vi har nu, jag har gått runt här hemma och riktigt njutit av utsikten!
Innan var fönstren så skitiga så det knappt gick att se ut (överdriver lite bara...)
 
Nåt som dessvärre lagt lite smolk i bägaren är att det är i princip omöjligt att ladda upp foton här på bloggen?! Fattar ingenting... efter flera timmar har jag nu lyckats med de här bilderna ovan men jag har inte tid till detta:/ Mottagningen är bra, bilden har "rätt" format osv, men icke! Någon mer som har problem?
 
Ha en fin kväll så ska jag slita mitt hår här en stund till
//PIllan
 
 
 


Jag vill också ha hit en fönsterputsare ;-) Mina fönster ser inte allt för roliga ut efter stormen...

KRAM

mycket fint.

I förra huset brukade vi ha en fönsterputsare som kom minst två ggr per år. Nu har vi bott i det här huset i snart 3 år och än har ingen fönsterputsare synts till.
Jag putsar själv men det blir f_n inte bra!
Kanske ska ta och ringa fönsterputsaren...!

Trevlig helg!

// Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se