Kunde inte bestämma mej...

Lite nytt i Nikkis garderob, inte klokt så hon växer! Mätte henne i helgen och hon är 104 cm lång, ingen liten skrutt längre ;)
 
Kunde inte bestämma mej vilken färg som var finast så det fick bli en av varje! Dessa är från Kappahl och de hade erbjudande om Ta 3 Betala för 2, så tre par byxor och ännu en tröja fick hänga med i beställningen!
 
Fortfarande problem med datorn och ni som följt mej ett tag vet att jag avskyr teknsika prylar och mitt tålamod är obefintligt när det kommer till sådana problem! Så därför lämnar jag ämnet för nu och låter det bero....
 
Ett paket var vi och hämtade ut igår jag och Nikki som hon förtjust slet upp ;)
Det populäraste var ett par svarta tights med guldprickar! -åhh jag ska sova i dem i natt, var hennes kommentar!
 
Idag är det ju officiell Halloween men det blir nog inget extra hos oss... Tar bara fram en spöklykta  och så ska jag laga en riktigt smarrig laxmiddag!
Annat var det i ungdomen, nya skräck-kostymer varje år och massor med Bloody marys.... ;)
 
Ha de gott //PIllan
 
 


Blir ju väldigt stor skillnad för helhets-ren-intrycket:) Fint!

Söta! Perfekt med såna erbjudanden om man inte kan välja färg ;) Hugo den lille rackarn 2,5 år ca 96cm lång han har 98 i storlek inte så liten han heller. kramar från mig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se