Kurar under filten

 
Har "överlevt" ännu en förmiddag på jobbet ....
Läget med förkylningen är oförändrat, varken sämre eller bättre! Det ser jag ändå som positivt, ja att jag inte är sängliggande (ännu...)
Jag och Nikki har varit och hyrt nån jättespännande?! Barbie-film så nu kryper vi under filten, knaprar morötter och kollar på den ;)
 
På återseende //PIllan
 


Haha låter härligt! Hoppas den var bra!

Det låter mysigt! Här hemma är det för varmt för filt. Så snyggt att ha plädarna i en korg. Önskar att jag kunde ha nåt liknande här men de river runt för mycket de små liven.Hoppas det känns bättre imorgon kram

Vilken fin bild! Men åh vad trist att vara sjuk, sänder massor med krya på sig kramizar!!!

Kraaaaam aka

Vad vackert du delar med och mysigt





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se