Lördag med full fart!

Kvällens middag (ser lite lorftig ut på bilden) var supergod! Baconburgare med ädelostdressing och grillade päron, Yummie
 
Maten uppäten och en stund att njuta av vinet...
Filippa har tränat med kameran, jag sa att hon skulle sikta med fokus på mitt öga men det är inte så lätt! Här ser ni att fokus hamnat på vinglaset och det är väl OK ändå ;)
 
Upp i ottan för att duscha och fixa håret... Detta för att senare stressa direkt från jobbet till modevisning! Det var dags att ännu en gång visa upp lite höstmode för en av våra lokala butiker, Jiges.
Jättemycket folk och jag tror att det var lyckat :)
Fick sms och träffade vänner som sa att jag skötte mej ;) Kul!
 
Hem för middagsmat och sedan blev det visst en liten powernap framför Bolibompa för denna mamman.... Ja ja skönt som tusan och nu kan jag vara vaken några timmar till!
 
//PIllan
 
 


Ser underbart gott ut!

Jag älskar alla former av hamburgare. Er topping lät ju himla god!

Åh så gott det såg ut :) Så snygg du är!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se