Onsdag, mitt i veckan

Jamen så här tänker vi idag, Love IS the new black eller hur!!
 
Onsdag och lill-lördag som vi alltid kallade det back in the Days!
Partaj onsdag, fredag och lördag... hur orkade vi? Och vad hade man på sig, var garderoben enorm när man var 20 nånting eller brydde jag mej inte så mycket då...? Ska jag någon gång ut på lokal nu för tiden så vänder jag nästan ut och in på mej själv (och garderoben) för att hitta den rätta looken!
Men idag kör vi soft tischa med najs budskap i alla fall ;) Ett fynd från helgens shoppingresa!
 
Lilla bus ska snart till förskolan och jag ska hänga med jobbarkompisarna hela kvällen! Min mamma hämtar sedan Nikki och åker hem till oss för nattning och stannar tills jag kommer hem.
A är nämligen på en riktig Norrlands-turné med besök i Umeå, Luleå, Gällivare och Kiruna så han är borta hela veckan! Skönt att ha "päronen" att anlita då :)
 
Ha en fin mittiveckandag //PIllan
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se