Sånt man aldrig får nog av...

Ja två nya kuddar är senaste investeringen och just kuddar kan man (jag) aldrig liksom få nog av... Vet ej om dessa ska få "bo" just här men de fick göra det idag i alla fall. Springer runt med kuddar och ändrar lite då och då ;)
Här behövs även något mer på väggen men har ännu inte hittat rätt...
 
Den här kudden med fjädrar är superhärlig med lite mocka-känsla i tyget!
 
Elefantprinten föll mej verkligen i smaken! Båda kuddarna är inhandlade i netbutiken Louise Interiör
 
Hej på er
 
Blev ett lite sent inlägg idag. Först jobb och sedan lite fina vänner på besök, middags fix och på med träningskläderna!
Jag och Filippa var en sväng till gymmet och en kvinna där sa -Vad härligt lyxigt att få träna med sin tonårsdotter! och det är det ju verkligen ;) Tid för bara henne och mej!
Även om vi kan bli lite oense, ja ni förstår men mamma suck jag lyssnar inte alltid på dej och gör lite som jag vill.... Men för det mesta går det bra!
Filippa kör på med benstyrka och bålstabilitet och jag jobbar mest överkropp. Där är verkligen mitt fokus just nu!
 
Idag behövde ni heller inte kolla in mitt matintag utan istället bjuder jag på lite inredning, har varit lite dåligt med sådant på sistone...
 
//PIllan
 
 
 


fint hem=)

Superfina, har med varit sugen på en med fjädrar på men nu köpte jag en annan kudde gissa vad mannen tyckte om det ;) jag älskar kuddar men det gör inte han. Hoppas du mår bra nu och att ni får en riktigt mysig fredag kramar

Jättefina kuddar! Den med elefant har jag kikat på hos Louise. Så snygg! Jag har en bricka därifrån men lite bökigt att beställa då jag bor i Norge ;-). Annars hade jag nog köpt halva butiken hehe.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se