Sköna Söndag

Långsittning vid frukostbordet...
 
Förra helgens rosor sjunger på sista versen men tjänar fortfarande utan blad i enkla glasflaskor!
 
Bananpannkakor med "min" kokos-och-chiapudding toppad med hallon, mango och kiwi!
 
God morgon
Hoppas dagen bjuder på lika strålande väder som igår, vilken höst!!
Ska försöka njuta utomhus länge idag och förena nytta med nöje genom krattning. Jo jag skrev ju att alla löven fortfarande satt kvar men som ett vingslag har de nu trillat ner.... Så bara att kavla upp ärmarna ;)
 
Jag och Filippa ska också bege oss till gymmet senare för att testa hur kroppen känns med lite belastning på muskler och hjärta!
En vecka utan träning.... Huuu hemska tanke men jag tror jag gjort helt rätt att vila mej igenom förkylningen!
 
Hoppas ni alla får njuta av en skön söndag!
 
//Kram PIllan
 
 
 
 


fin söndag1 :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se