"Softisch"

 
Slappt och skönt blir min melodi...ibland!
 
29 oktober och världens coolaste, snyggaste, bästaste papi fyller år idag...nämligen min! ;) Inte många som kan gissa hans ålder då han har en fysik och även utseende som en 40+ !
Vi åker och firar honom under eftermiddagen och sedan är det dags för aerobics med härligaste gänget!
 
Nu till överskriften som syftar till min klädstil. Oftast har jag tighta jeans eller vanliga tights nertill och en blus upptill. Detta är en stil som jag trivs med, för det mesta...
Men ibland orkar jag helt enkelt inte med detta figurslimmade utan vill bara vara "lös & ledig". Då finns dessa baggyjeansen i min garderob och de måste ha 10-12 år på nacken! Men detta plagg gör jag mej inte av med! Jag som annars älskar att rensa, men dessa har fått hänga med ;)
Har ni nåt favoritplagg som envist klamrar sig fast på sin galge i garderoben ?
 
//PIllan
 
 
 


Ser både sköna och fina ut :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se