Då var det också fredag....

Fler bilder från Rom idag!
Här var det också fredag fast då var det varmt i luften, bubblorna var kalla, maten var utsökt, vännerna nära! Den här fredagen ser en aning annorlunda ut...
 
Dimman ligger tär utanför mitt fönster, tonåringen ockuperar badrummet och tre-åringen kör nån krigsdans här intill men det är ju i alla fall fredag ;)
Jag och mini ska bege oss på nån slags mässa under förmiddagen och sedan ta en lunch och fika tillsammans. Ska förhoppningsvis bli lite mysigt.
Sedan väntar en låång arbetshelg för min del och det finns en hel del att göra gissar jag då både järnväg och bilvägar är avstängda längre norrut!!
 
Fin fredag vänner  //PIllan
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se