Tillbaka !

Lilla skruttan som nästan aldrig kan vara stilla!
Kaminen i bakgrunden ska allt få göra sitt nu när det blir kyligare ute. Vi eldade i en av kakelugnarna i förrgår och de är ju en fantastisk värmekälla!
 
Ja det blev visst ett blogg-uppehåll igår...
Det var ju måndag och i starten av veckan är det ganska fullt upp :) Efter middags-stök och lite ihop-plock åkte jag och Filippa och tränade. Först styrketräning och sedan lyckades jag få med henne på ett Body step pass ! Hon tyckte det var lite klurigt men det är ju det mesta första gången man gör något!
Efter detta var det hemprov i biologi och som tur är handlade det om något som jag kunde.... muskler och skelett!
Skönt när det är något som man verkligen kan vara behjälplig med, annat om det handlar om matte, huuu!!
 
Idag är jag ledig så jag och Nikki ska åka till träningsanläggningen. Jag behöver finslipa på kvällens aerobics-pass och mini är överlycklig då hon får "träna" med bollarna!
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se