Och där... var det God natt!

Någon somnade visst "mitt i steget" .....
 
Trött tröttare och faktiskt förkyld också... Fattar inte hur många gånger dessa förkylningar kan ta om egentligen?!
 
Jo då Nikki har slocknat men jag och A håller oss fortfarande vakna ;)
Vi lyxar med en flaska Moet och innan den är urdrucken så somnar då inte jag i alla fall !
 
Vi har verkligen inte legat på latsidan idag utan så gott som hela huset är nu nystädat, härligt! Ska göra lite mer djupdykningar i morgon så som vissa skåp och även nå botten på tvättkorgen tänkte jag.
Skönt när det är klart ....
Här är det riktigt trist väder så jag har tänt upp med ljus lite varstans ikväll, övervägde en brasa men jag orkade inte gå ut och bära in ved...
 
Nä nu fortsätter jag kura under filten och sippar klart på mina goda bubblor
//PIllan
 
 


Lilla snuttan! Hoppas hon piggar på sig - såå drygt med dessa förkylningar :-/

Men NJUUUUT nu av bubblorna!!

Kram N





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se