Sköna Söndag!

Bara soft med syrran i solen med lite salta chips, livet på en pinne!
 
Iskalla svalkande drinkar (non alcohol...idag...)
 
Filippa njuter av en skön söndag och påsklovets sista dag!
 
Halloj bloggisar
 
Lite halvseg idag då mina väninnor stannade till 02...!
Oj oj och ni som "känner" mej vet att jag inte har förmågan att kunna sova ut så vid 07.30 var jag uppe och diskade och plockade.
Tur att det blev en kanondag så jag bara har slappat här ute på altanen hela dagen, så skönt!
 
Vi hade en supertrevlig kväll i går och jag lovar att det kommer bilder i veckan både på dukning, mat och vintjejer ;)
Men nu ska det beställas hämtmat har övriga familjen bestämt... nåja för en gångs skull då!
 
//PIllan
 
 
 


de ser riktigt härligt ut med drinkar i solen :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se