Ännu en ledig dag med Fröken Finemang

 
 
Nikki och Sessan som liksom har blivit ett team de senaste veckorna! Så fort de "träffar på varandra" ska det kramas och lekas...
Igår då jag klippte gräs såg jag Nikki slog golfbollar som Sessan jagade :)
Sedan gick dom på upptäcksfärd runt husen här och stannade till vid bärbuskarna. Nikki proppade munnen full medan Sessan  mumsade gräs.... ;)
 
 
Skönt med ännu en ledig dag, fyra dagar på raken är riktigt lyxigt och man hinner både fredagsmysa, partaja en dag, återhämta sig och sedan få nåt vettigt gjort på hemmaplan!
 
Idag har Filippa sovmorgon så jag ska strax väcka tjejerna, äta frukost och sedan köra henne till skolan. Nikki och jag åker och handlar, eventuellt till nån bakning som jag hörde Nikki nämna att hon ville göra....
Slappa ett par timmar i frissa-stolen mitt på dagen, lovely
Kvällen ägnas åt Aerobics och det ska bli så skönt att bli riktigt varm i kroppen. Den är allt lite "mosig" efter gårdagens behandling!
 
//PIllan


Sicken sötis ;)låter som en härligt dag,tröjan du har på dig i förra inlägg vart har du hittat den?kramar

Vad gulligt att de är sådana kompisar! :)
Och vilka fina kläder hon har, de hade min lilla tjej älskat! 14-åringen har totalt snöat in på leopardmönstrat och då har självklart 5-åringen också gjort det. :)
Kram!

Vilka fina bilder :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se