Äntligen bebis-gos!

 
 
Kolla vilken ljuvlig liten krabat som äntligen kommit ut! Mmmm att få borra in näsan där bakom örat och dra in den underbara bebis-doften...
 

Ellie fick visa upp sin nyanlända (två veckor här) lillebror och kunde knappast vara stoltare!
 
 
Nikki var helt uppslukad och ville bara titta på bebben, krama och klappa! Precis så var jag också när jag var liten och yngre, liksom bebis-frälst! Kunde fixa och dona med min lilla kusin i timmar annars var det dockan som gällde! Nikki sa efteråt -Jag vill också ha en sån där lillebror!
Hmmm mamma är för gammal (nödlögn)..
-Men Filippa då, jag ska ta hand om han hela tiden!
Ehhh jo men vi får nog vänta några år!!!
 
 
I vanlig ordning är jag uppe och kokar kaffe med tuppen...! Huset sover, ja till och med Sessan har somnat här bredvid datorn... Så jo jag är uppe tidigt ;)
Som ni ser på bilderna så fick vi äntligen träffa vännen Katarinas lilla bebis som vi väntat på. Hur gosig och söt som helst men konstigt nog blev jag inte alls sugen på ett till barn...!?
Det är liksom stopp i denna kvinnas bebis-produktion och då är det så praktiskt med väninnor som kläcker ut bebisar så man bara får låna och gosa, det bästa ;)
Väntar faktiskt på ett par till små sötnosar som ska titta ut inom de närmaste månaderna så bebis-gos kommer det bjudas framöver!!
 
Här blir det liten kräftskiva ikväll, vi flyttade fram det en dag!
Ska även fylla och värma upp badtunnan så vi kan ta ett sent kvällsbad. Mysigt då det blir mörkt ute och man kan tända ljus och sitta där och njuta!
Nu blir det att svänga ihop en västerbottenpaj, ett måste på kräftbordet, eller hur?
 
//PIllan
 
 


Men så gosigt! O vad tidigt du är uppe! Har du alltid så mycket energi? Här sover huset också för en gångs skull, annars vaknar min lille runt 7-tiden.

Hoppas ni får det jättetrevligt ikväll o självklart är pajen ett måste :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se