Familjen samlad

 
 
 
Ett inlägg utan bilder ter sig lite tråkigt enligt mej så därför får ni idag titta på mej och Filippa tagen för ett par veckor sedan...
Nu väntar en sista sommarlovsvecka för både henne och Nikki sedan är det skola/dagis som gäller!
 
 
God morgon
 
Idag gissar jag att det är ganska många som återvänder till arbete efter en alldeles strålande semester...?! Jag har ju redan jobbat en vecka och känner att jag är inne i "lunken" redan ;)
A däremot har en veckas semester kvar och därför har även Nikki det. Hon sprang och hoppade upp i min famn igår kväll och kramades hårt och lääänge, älskade♥
Nu på morgonen tassade jag upp och såg mina älsklingar sussa så gott men för mej var det bara att bege sig ut i morgondimman....
 
Ha en fin start //PIllan
 
 
 
 


Vilka fina bilder på er. :)

Så fina :)
Men visst är de kul å kika i fyndhörnan :D hittade en byrå för halva priset sär en gång utan skavanker o de bästa av allt var ju att ja slapp bygga ihop den själv haha :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se